بخشي از کتاب نسل چهارم بازاريابي را با هم ميخوانيم که به شرح زير است:


راي فهم نتايج بازار بايد از مفهوم مسير مشتري استفاده کنيم اين مفهوم نشان مي‌دهد که مشتري چگونه از سطح آگاهي صرف درباره محصول يا خدمت به آگاهي بالا علاقه خريد خريد مجدد و حتي تبليغات شفاهي مي‌رسد در زندگي واقعي مسيرهاي مشتري بسيار پيچيده و ناهمگون است و ترکيبي از رسانه‌هاي ديجيتال و سنتي را در برمي‌گيرد بازاري که در آن برندها ايفاي نقش مي‌کنند در پيچيدگي مسير مشتري اثر مي‌گذارد صنعتي واريزهاي خريد پايين اما به دليل نقاط قيمت پايين و تکرار خريد بالا معمولا مسير مشتري را ساده و کوتاه مي بيند از طرفي ديگر صنعتي با ريسک‌هاي خريد و بالا آمدن مشارکت مشتري بالا و بنابر اين مسير مشتري پيچيده تر و طولاني تر دارد به علاوه يک صنعت اغلب الگوي مسير مشتري متفاوتي در بازار جغرافيايي متفاوت را نشان مي‌دهد.


 


کاتلر


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کلینیک دندانپزشکی cdldownload Cristy projecthamyare وبلاگ اطلاعات شهر تهران-ایران زمستان زندگی من! زندگینامه چون که تقدیر چنین است چگونه تدبیر کنم ؟